עבודה בזוגות-תקשורת

פרסומת מסחרית
יהב ונועה


הגדרה לפרסומת מסחרית :
אנחנו נחשפים אליה מידי יום בעזרת תקשורת ההמונים. בעזרתה מפורסמים, מוצרים ישנים, חדשים ומחודשים.
פרסומת זו, נועדה להגדיל את קהל המוכרים (קוקה קולה, במבה, מכונת כביסה ועוד.)

המוצר שבחרנו :


קהל היעד אליו אנו פונים : פונים לכולם באופן כללי .


מהי פניית המסר בה השתמשנו ( רציונאלית , אמוציונלית , ניצול הדובר):

פנייה אמוציונלית מכיוון שאנו פונים בדרך רגשית ומשתמשים בילדים בשביל לפנות לרגש.

הפרסומת שלנו:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה