פרסומת- הפרסום הוא הדרך של ארגון עסק או
פריט ליצירת קשר עם ההמונים.
תהליך של פרסום הינו תהליך מתוכנן,
אשר במהלכו מעוניין המפרסם להעביר את מסריו לקהל
רחב והוא
עושה זאת באמצעות אמצעי התקשורת השונים.
מטרות הפרסום מגוונות וכוללות רצון
להעביר ידע,לשכנע
לחזק עמדות, להנחות לביצוע פעולה ,ולגרום לכך
שהמסר יכנס לתודעת
השומעים, הצופים או הקוראים.
פרסומת אמוציונאלית-
הפרסומת הזאת היא פרסומת שבאה ליידע את מדינת ישראל שישראל שוב מתייבשת והיא באה להראות את זה בדרך שפונה לרגש וניתן לראות את זה לפי המוזיקה העצובה שמתנגנת ברקע
הדיבור האיטי והטון דיבור מנסה להכין בנו טיפה פחד ועצב בשביל שנהיה מודעים למצב במדינה.
פרסומת רציונלית-
הפרסומת מציגה לנו עובדות שונות על סמים ואלכוהול ועל כמה שזה מסוכן לילדים לצרוך כאלה דברים.
ואולי יש פה עוד מסר חוץ מלשמור על הילדים מדברים כאלה אולי הפרסומת מנסה להעביר לצופה שהעולם החוץ הוא לא ורוד ויפה ושההורים צריכים לשמור על הילדים ולתת להם לחוות את העולם הזה בקצב שלהם
יהב,
השבמחקהדוגמא הראשונה לפרסומת אמוציונאלית טובה ואכן נכונה.
באשר לפרסומת עם המסר הרציונאלי שים לב כי אין עובדות מדעיות ומוכחות מלבד התנסויות וחוויות של ילדיםיש פה עירבוב בין רציונאלי לאמוציונאלי.
כמו כן, חסרה דוגמא נוספת לניצול מעמד הדובר.